Charitatívne dary a filantropia
Nadácia Air Products
Poslaním nadácie Air Products Foundation je budovať zmysluplné vzťahy s charitatívnymi organizáciami, ktoré zdieľajú hodnoty obsiahnuté v našom vyššom zámere, a zlepšovať pozitívne vzťahy so zamestnancami, komunitami, zákazníkmi a akcionármi Air Products.
Nadácia Air Products využíva svoje poslanie ako sprievodcu a podporuje programy v našich hostiteľských komunitách po celých USA, v globálnych lokalitách, kde máme zamestnancov a prevádzky, na vysokých školách a univerzitách, kde sa strategicky angažujeme, v národných organizáciách, ktoré sa zaviazali k diverzite a inklúzii, a prostredníctvom programov zodpovedajúcich darčekov pre zamestnancov a dôchodcov.
Vo fiškálnom roku 2020 nadácia Air Products poskytla $6.4 miliónov peňažných príspevkov vrátane grantov pre naše ústredie, pole v USA a medzinárodné komunity. Tieto granty posilnili naše komunitné plány, reagovali na potreby komunity a podporili oprávnené neziskové organizácie, najmä prostredníctvom zodpovedajúcich darov. V celkovej výške $2.1 milióna, zodpovedajúca časť darov bola rozdelená na základe darov zamestnancov a dôchodcov, čím sa odrážali organizácie, ktoré sú pre našich ľudí najdôležitejšie. Okrem toho nadácia Air Products v súlade so svojou prioritou podporovať vzdelávanie a rozvoj pracovnej sily poskytla granty pre talenty oprávneným inštitúciám a organizáciám, ktoré nám pomáhajú prilákať, rozvíjať a udržať rozmanité talenty.

Zodpovedajúce darčeky určené zamestnancom
Nadácia Air Products Foundation vyrovná dolár za dolár akýkoľvek príspevok od oprávneného amerického zamestnanca ktorejkoľvek oprávnenej neziskovej organizácii 501c3 až do maximálnej výšky $10,000. Sto percent zodpovedajúcich darov poskytujeme organizáciám určeným našimi zamestnancami. Rok zodpovedajúcich darov je v súlade s fiškálnym rokom Air Products, ktorý trvá od 1. októbra do 30. septembra. Dary uskutočnené po 30. septembri sa budú považovať za dar budúceho roka.
Air Products je silným podporovateľom United Way a oslavuje jej dôležitú prácu v komunite. Pre kampaň United Way 2020 nadácia Air Products porovnávala príspevky súčasného zamestnanca alebo dôchodcu v hodnote dolár za dolár. V roku 2020 vyzbierali Air Products zamestnanci a dôchodcovia $3.4 milióna pre United Way a tieto prostriedky podporili stovky agentúr po celej krajine.